Автокъща Габри Ауто - София ул.Чепинско шосе 37


Всеки, който е купувал кола, знае колко вълнуващ, но и рискован може да бъде този процес. Споделянето на личен опит в ревюта и отзиви помага на други потребители да вземат информирани решения. 

Но какво се случва, когато бизнесът „цифрово изтрива“ вашата история? Ето моята история с автокъща „Габри“ 

Ако търсите мнения за Автокъща Габри Ауто в София, няма да ги намерите..... 

Мнения за Автокъща Габри Ауто?

Няма такива, защото след публикуването на следния отзив в профила на Автокъща Габри Ауто на Чепинксо шосе 37 София в Google:

" Купих кола от Автокъща Габри Ауто. Естествено почнаха проблемите. Колата след като свърши тяхното гориво почна да пуши, наложиха се нови дюзи. 

Таблото започна да гасне когато си поиска, оказа се че е върната и то с някакъв фалшиф CAN блокер за 20лв заради който километража започна да гасне когато си поиска. 

Компресора на климатика зацепен ръчно постоянно а трябва да се управлява от компютъра. Изобщо замазана за продажба."

Собствените на автокъщата изтриха профила си в Google  с надеждата да прикрият  следите от дейноста си. 

За това създавам този пост в Blogger.com където ще остане завинаги. 

След премахване на CAN millage блокера, колата стана на 999 966км. което няма как да е реално защото щеше  да се е разпаднала тотално. Но от тук нататък при следващия технически преглед ще бъде записано че е на 1 милион километра и ако реша да я продам на някой ще трябва да му обяснявам цялата история. И все пак кой би купил кола на 1 милион? 


"Автомобилна администрация” пусна най-накрая в България:

Проверка по VIN номер (рама) 

https://public-eis.rta.government.bg/public-vehicle-check/vin-check 

Това е първата стъпка към изграждането на единен автомобилен регистър, част от амбициозната визия за "електронно досие" на всяко МПС в България.

Действията на Автокъща Габри Ауто са сериозен проблем

  • Манипулиране на общественото мнение: Изличането на негативни отзиви лишава бъдещите клиенти от важна информация за качеството на услугата.

  • Нарушаване на потребителските права: Всеки има правото да споделя опит и становище, особено когато става дума за скъпоструваща покупка.

  • Липса на прозрачност: Когато професионалистите прибягват до „цифрови трикове“, губят доверие и уважение в очите на клиентите.

 Случаят с автокъща „Габри“ е пример как малка стъпка – като изтриването на един Google профил – може да скрие истината за лошо обслужване. 


Надявам се моята история да ви вдъхнови да отстоявате правото си на мнение и да не позволявате на бизнеса да замазва следите си в интернет.

Поука: Винаги настоявайте в договорa на купува–продажба да бъде ясно и недвусмислено вписан реалният пробег на автомобила!

Без точни километри на хартия рискувате да останете без доказателство при последващи спорове и ремонти. Задължително изискайте и копие от сервизната документация – та дори да ви се струва ненужно на пръв поглед, то ще ви спести много грижи и разходи в бъдеще. Така ще имате спокойствие, че сделката е прозрачна и защитена от „изненади“ по пътя. 

Ако все пак подпишете без вписан километраж и по-късно откриете несъответствие, можете да сезирате КЗП с копие от договора и снимки/видеа.


„Съгласно чл. 112 и чл. 113 от Закона за защита на потребителите (обн., ДВ, бр. 76/2005, изм. и доп., бр. 102/2021), продавачът носи отговорност за съответствието на превозното средство с договора за срок от два години. При продажба на употребявано моторно превозно средство този срок може да се намали до една година, но не по-малко от шест месеца. Продавачът удостоверява и гарантира, че автомобилът не е бил във влекачно състояние, че одометърът отразява реално изминатия пробег и че всички фабрични и сервизни дефекти ще бъдат отстранени безплатно в рамките на посочения гаранционен срок.“